maandag 28 april 2014

Eerste blog...

Vandaag mijn allereerste blog op Tante Setje....Spannend!

Vanmiddag tijdens het op kleur sorteren van mijn kraaltjes (pfff) heb ik besloten om een blog te gaan "maken"...eindelijk! Ik zat er al een tijdje over na te denken, wel, niet, wel, niet, je kent het vast, maar vanmiddag was er ineens een; IK GA HET DOEN! Dus vanaf vandaag mijn eigen blog Tante Setje!!!!!

Ohhhh ik vind het eigenlijk wel heel spannend... Wat ga ik er op zetten? Vinden mensen het wel leuk om te lezen wat ik doe? Weten ze de blog wel eens te vinden? Zucht...en terwijl ik dit typ slaat weer de twijfel toe, moet ik het wel doen? Ja! Ik ga het gewoon doen!

Dus; Welkom op mijn blog Tante Setje!!!! 

Tot snel, lieve groetjes Liset

P.s. ik ga snel verder uitvogelen hoe het allemaal werkt........................

8 opmerkingen:

  1. Joehoe! Leuk zeg, jij ook aan de blog! Er zijn echt heel veel mensen die jouw blog leuk gaan vinden, kijk maar naar alle reacties die je op FB krijgt....

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!!! Ben nog wel even aan het puzzelen hoe het allemaal werkt, maar we zullen het zien...
      Liefs Liset

      Verwijderen
  2. Ben jij een leuke haakster we zoeken nog vrijwilligers die willen samen haken aan dekentjes voor pasgeboren kinderen. Kom zeker een kijkje nemen naar http://babyknuffeldekens.blogspot.be/ en mag deze blog zeker delen hoe meer vrijwilligers we kunnen vinden hoe beter
    Alvast bedankt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes en vooral plezier met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat leuk! Ik zet hem in mijn favorieten! Veel succes en plezier met je blog! ♥ x Roos

    BeantwoordenVerwijderen