zondag 11 januari 2015

Winterswap, banner, strijkkralen, bakken en doily haken!


Hallo allemaal, 

Ook al mag het eigenlijk niet meer... Happy New Year, dat het maar een creatief 2015 mag worden! 

Ik ben 2015 begonnen met wat kleine projectjes. Via instagram gaf ik me op voor de Winterswap en maakte daar van de week een begin mee! Mijn swapmaatje is gek op katten... 



Ik versierde de keuken met een gezellige banner... 


Maakte van een patroon wat ik op Pinterest had gevonden een nieuwe onderzetter... Van de week proberen er nog een paar bij te maken! 


Van de boekenbonnen die ik voor mijn verjaardag had gekregen zocht ik twee boeken uit, Puur Haken en een heerlijk bakboek, Bakken! Twee aanraders! 


Vandaag een lazy sunday, nou ja lazy... Lekker aan het bakken geweest; appeltaart en dadelkoek met witte chocolade en kokos voor m'n moeder. Het dadelkoekrecept kwam uit mijn nieuwe bakboek... 


 

En ik haakte een doily af uit m'n nieuwe haakboek Puur Haken, kortom de lazy sunday viel nog wel mee ;) 



Het jaar 2015 dus creatief begonnen, hebben jullie al leuke dingen gemaakt? 

Tot snel! 

Liefs, Liset 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten