donderdag 16 maart 2017

Give away Borgo de Pazzi magazine!

GIVE AWAY! 

Whoop whoop en weer een preview van het te gekke Borgo de Pazzi magazine; Let's get chuncky! Het magazine is gemaakt door creatieve IG-dames naar aanleiding van ons wolfeestje bij Trollenwol in Driebergen afgelopen december! Ik kan jullie vertellen dat het zo tof is geworden, ik ben echt oprecht trots dat ik met deze andere leukerds een bijdrage heb mogen leveren. Kathelijne, één van de gezichten achter Trui Magazine heeft er werkelijk een prachtig magazine van gemaakt!


Het magazine is vanaf april te koop in de winkels maar ik mag er hier 2 weggeven! Wil je één van de twee magazines winnen? Laat dan een reactie onder dit bericht achter (delen mag) en wie weet win je zo'n super tof magazine vol met 37 te gekke haak- en breiprojecten (de patronen staan zowel in Nederlands als Engels)! En weet je wat helemaal leuk is? Een deel van de opbrengst gaat naar het goede doel; Samen Breien Clubs van het Ouderenfonds (zie foto achterkant magazine). 
Ben je benieuwd naar het magazine of naar de te gekke Borgo de Pazzi wolletjes? Neem dan een kijkje HIER voor de verkoopadressen. 

Volgende week woensdag 22 maart maak ik de winnaars van de magazines bekend! Houd IG en FB  goed in de gaten, komende tijd zullen er namelijk meer giveaways volgen bij de andere BorgoBabes ;) 

Liefs,
Liset

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk uit! Ik doe graag mee!
    Niks zo heerlijk als door een gloednieuw handwerkmagazine bladeren.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk om te winnen. Doe graag mee. En helemaal leuk dat jij er ook in staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er goed uit! Ik wil wel "chunky" gaan. Ik doe graag mee! Nu maar duimen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    sbobet

    BeantwoordenVerwijderen