vrijdag 4 februari 2022

Glamping Crafts...

VERPLAATST NIEUWE DATA SNEL BEKEND!


Nieuw jaar, nieuwe blog en wat voor ééntje... Camping Crafts wordt voor een paar dagen Glamping Crafts! 

'AAAAAAAHHHHHHHHHH knijp mij eens' riep ik naar vriendlief toen ik de mail van Floortje van Finca Fahala las net voor het slapen gaan... Of ik, de creatieve begeleiding van een vakantie, bij haar en haar man op de finca wilde doen, las ik hard op voor... IN SPANJE... Ik voelde mijn wangen gewoon warm en rood worden... Ik mailde Floortje de volgende ochtend terug en die zelfde middag zaten we al te videobellen.

En nu is het echt. Ik ga naar Spanje, aaaaaahhhhhh en jij kan mee! 

Nou, je leest vast mijn hysterische enthousiasme hier al. Ik ga je in deze blog zo veel mogelijk vertellen hoe deze vakantie er uit gaat zien. Hopelijk ben jij net zo enthousiast als ik...



Oké om te beginnen gewoon even een paar woorden die bij mij op komen als ik aan deze vakantie denk... Beeld jij je het in? 

Spanje, zon, zonnebril op de snoet, slippers, ligbedje aan de rand van een zwembad onder de palmbomen, heel veel haaktijd, bezoekje aan de stad Málaga, lekker naar de zee, heerlijk eten wat voor je klaar staat, slapen in een yurt, belltent of houtenhuisje...

Klinkt goed toch? Stop maar met inbeelden want dit kan echt worden! 

Heb jij zin in een lekker #metime momentje, pak dan nu je agenda. App ondertussen, je moeder, zus, vriendin of ze ook zin heeft, of maak er een echte me-time van en kom gewoon lekker alleen! 

Wanneer? 
Vrijdag 24 juni tot en met dinsdag 28 juni 2022!

Waar verblijf je? 
In het mooie Andalusië, op Finca Fahala een subtropisch vakantieparadijs nabij Cártama.



Je slaapt in een sfeervol gedecoreerde glampingaccomodatie, een yurt, belltent of houtenhuisje (klik op de accommodatie om meer te zien). 



Op de finca is een groot zwembad aanwezig met daaromheen een heerlijke tuin om in te vertoeven. 


Genieten van lekker eten, zucht... is het al juni?



Hoe gaan je dagen er uit zien? 
Na het ontbijt is er iedere ochtend een workshop gepland. Deze variëren in tijd. De 'grote workshop' zal bestaan uit entrelac haken. Dit hoef je nog niet te kunnen, we beginnen namelijk bij het begin (van uitgaande dat de basis van het haken bekend is). 

Naast dit wat 'grotere project' (het moet ook in de koffer mee naar huis), gaan we ook nog wat kleine projectjes m(h)aken. Het in allemaal niet moeilijk, de meeste uitdaging zal in het entralac haken gaan zitten als dit nieuw voor je is. Tenslotte is het ook vakantie en daar hoort haken zonder al te veel moeten nadenken bij...Vooral lekker genieten!

De middagen kan je naar eigen inzicht indelen. Misschien heb je na de lunch wel gewoon zin om met een boek aan de rand van het zwembad te liggen. Of wil je richting strand (half uurtje rijden), klein stadje bezoeken, of naar de havenstad Málaga, een sfeervolle stad met een oud centrum met gezellige winkelstraatjes en leuke kleine wol winkeltjes (niet onbelangrijk ;)). Alles kan en alles mag deze dagen. Floortje zal ook dagelijks mogelijkheden hiervoor aangeven. 

S'avonds genieten we lekker samen van een cocktail om vervolgens aan te schuiven aan tafel om daar te genieten van een heerlijke maaltijd.

 

Floortje zal iedere dag suggesties aandragen voor een activiteit in de middag. Dit mag en kan in groepsverband, maar voel je ook vooral vrij om er alleen op uit te gaan of om gewoon te genieten op de finca. 

Samengevat; 
  • Je verblijft van vrijdag 24 juni tot en met dinsdag 28 juni 2022 op Finca Fahala. 
  • Kosten; €520,00
  • Wat zit er bij de reis inbegrepen? 
    • 4 overnachtingen 
    • Alle maaltijden (ontbijt, lunch, diner), inclusief 1 drankje
    • Dagelijkse (haak)workshop inclusief materialen
    • Gebruik van alle faciliteiten op de finca 
  • Wat is exclusief? 
    • Vlucht van Nederland naar Málaga en weer terug 
    • Vervoer binnen Spanje (https://www.hellehollis.com/nl korting 15% via Finca Fahala)
    • Extra consumpties 
    • Een toeslag van €35,00 p.n. indien je een privé accommodatie wenst
    • Haaknaalden
Nog wat belangrijke punten om te weten; 
  • Schroom niet om alleen te komen, we hebben tenslotte één en dezelfde hobby! 
  • De vakantie zal door gaan bij een minimaal aantal deelnemers van 8
  • Vooraf aan de reis zal er een groepsapp gemaakt worden waarin zaken als auto verhuur in besproken kunnen worden.
  • Via uitgebreide mail (bij genoeg deelname), zal je op de hoogte worden gebracht van alle verdere info, denk hierbij aan vliegtuigmaatschappijen, auto verhuur etc. 
  • Voor het 'grote project' mag je vooraf op geven met welke kleuren garen jij aan de slag wilt. 
Volgens mij heb je hier al heel wat informatie over de reis, maar het kan zijn dat je nog vragen hebt mail dan vooral! Of wil je alles nog even nalezen op de site van Finca Fahala, klik dan hier.

Voor vragen over de accommodatie, eten, slapen etc... kan je het beste Floortje mailen; contact@fincafahala.nl of app naar 0034-659270979. 

Heb je nog vragen aan mij? Stuur dan gerust een mail naar; tantesetje@hotmail.com.

Wil je je plekje reserveren? Klik hier voor het aanmeldformulier!

Het lijkt mij zo leuk om je in juni te mogen verwelkomen op de heerlijke finca van Floortje en Lex en wie weet is één van deze geweldige slaapplekjes wel die van jou... 



Liefs, 
Liset





1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creaties zie ik voorbij komen.
    Ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen