zaterdag 14 maart 2015

Pasen = Paaskrans

Nog een paar weekjes en dan is het alweer Pasen! Afgelopen jaren werd ik er bijna net zo blij van als de aanloop naar kerst. Mooie takken met houten paasfiguurtjes, her en der een kuikentje, narcisjes, geel, ik word er blij van! 

Een mooie krans voor aan de deur had ik nog niet dus van de week was het tijd om een krans te maken! En wel twee... Gelijk ook maar eentje voor m'n moeder. 

Bij de Action, Hema en Xenos verzamelde ik de kransen, paasspulletjes en bloemetjes. 

Eerst maakte ik die voor mijn moeder, de krans omwikkeld met witte wol en vervolgens met een lijmpistool de bloemetjes, eieren etc bevestigd. En er hangt nu een gezellige krans aan de deur... 




Vervolgens maakte ik deze krans voor mezelf...




Jullie ook al lekker aan de paasfreubel? 

Tot snel! 

Liefs, Liset 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten